4 Mayıs 2015 Pazartesi

Evim Dergi Mayıs sayısını aldınız mı?

Evim Dergi Mayıs sayısını aldınız mı? Ben geçtiğimiz hafta sonu dergime kavuştum :) 210-223. sayfalar arasına bizim evimiz konuk oldu bu sayıda. Emek verdiğin, her bir detayı ile bizzat ilgilendiğin, kendini kattığın, yaşamını geçirdiğin biricik yuvanı bir anlatıcının yazısından okumak, bir usta fotoğrafçının objektifinden seyretmek çok keyifli. Oldukça uzun yer verilmesi ayrı mutluluk oldu. Baskıdan önce soft kopyasını görmüştüm ama sayfaları çevirmenin keyfi başka. Emeği geçen herkese buradan da teşekkür ediyorum. İyi haftalar herkese.

5 yorum :

  1. Ben aldım ve eviniz büyük bir zevkle dolaştım her şey çok güzel düşünülmüş sağlıkla güzel günlerde mutlu yaşayın inşallah o güzel evinizde.... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzle yorumunuza. Sevgiler.

      Sil
  2. merhaba,şu an dergi elimde :))
    ve evinizi çok begendim,özellikle tugla duvarınızı, mavi dresuarı,salondaki cipsy girl mozaiğini.
    hele yemek masasının yanındaki provence tarzı koltuğa bayıldım.güle güle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel mesajınız için teşekkür ederim... Hepimiz evlerimizde huzur ve mutlulukla oturalım inşallah. Sevgiler.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil