4 Ağustos 2014 Pazartesi

Star Gazetesi Cumartesi Eki'ndeyim

Bundan iki buçuk hafta önceydi. Tatilde, Fethiye'deydik. İple çektiğimiz tatil gelmiş çatmış ve biz de sonunda güneye kaçıp kendimizi dinlenmeye bırakmıştık. Tatilin tüm rehaveti ve neredeyse yarısı suyun içinde geçen günlerimizin akışında bilgisayar, telefon ve i ile başlayan bilimum cihazlardan son derece uzak bir hayat sürerken 3. günü bir ara hızlıca maillerimi kontrol etmek geldi içimden. Bir de ne göreyim; Star Gazetesi Aslı Hn'dan bir mail. Şubat ayında raflara çıkan kitabım 'Kağıttan' hakkında benimle bir röportaj yapmak istediğini belirten bir mail atmış :) O an ne kadar mutlu olduğumu anlatamam size. Hemen Aslı Hn'a olumlu cevabımı ilettim ve ortaya yukarda gördüğünüz dosya çıktı. Aslı Hn, harika bir dosya çıkardığı yetmezmiş gibi, haberi ekin kapağından vererek beni ayrıca mutlu etti. Okumaya doyamadım desem abartmış olmam herhalde :) Kendisine teşekkür ediyorum. Biricik kitabımın hazırlık evreleri, basılışı, atölyelerim ve sonrasındaki süreç hayatıma apayrı bir zenginlik ve duygusal tatmin kattı. Kitabımdan önceki hayatımın tüm yoğunluğuna, tüm koşuşturmacasına rağmen yine de bu kitabı hazırlayarak, bu serüvene atılarak ne iyi etmişim, ne kadar isabetli bir adım atmışım diye düşünüyorum her gün, tabi aklımda yeni fikirler, yeni projelerle :) Hayallerimize her yeni gün daha da yaklaştığımız bir hayat diliyorum hepimize. Sevgiler.

2 yorum :

  1. sürekleyici ve çok cici bir röportaj olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, Aslı Hn'ın eline sağlık :)

      Sil