31 Ağustos 2015 Pazartesi

Koruncuk Vakfı'ndan haberler

Ajandamdaki en önemli konulardan birini hallettim bu sabah. Koruncuk Vakfı'na gittim. Koruncuk Vakfı'nı duyanlarınız, bilenleriniz vardır. Korunmaya muhtaç çocukların, bakıcı anneler tarafından bebeklikten meslek sahibi oluşuna kadar bakılıp desteklendiği vakıf. Bolluca Çocuk Köyü olarak da biliniyor. Geçen sene bu çocuk köyüne gittim, gezdim. Şirketi de seferber ederek, gerek çalışanlarımız, gerekse yönetimimizin katılımı ile maddi yardım toplayarak bir yardımda bulunduk. Bence çocuk ve eğitim ülkemizin öncelikli iki konusu. Burası tüm dünyaya model olacak bir yerleşkeye ve sisteme sahip. Keşke herkes gidip görebilse ve elinden gelen yardımı yapabilse. Gerçekten her şeylerini hayranlıkla takip ediyorum.

Bu ziyaretimde Vakfın Müdürü Ayşe Hn ile yeni projeler hakkında görüştük. Bu yıl ve sonrasında da şirket olarak desteğimiz ile Vakfın ve dolayısı ile çocukların yanında olacağız. Bu sefer beni heyecanlandıran başka bir şey daha var. 15 Kasım Avrasya Maratonu'nda Vakıf gönüllüsü olarak koşacağım :) Bu benim için bir onur olacak. Siz de benimle birlikte Vakıf gönüllüsü (hatta yukardaki ifade ile Koruncuk Kahramanı) olarak koşmak ister misiniz? Cevabınız evetse lütfen bana yazın. Şu linkte de sorularınıza cevap olacak birçok bilgi mevcut. İlk fotodakiler gönüllü koşucular için üretilmiş olan bandanalar, ne kadar sevimliler, değil mi?
Birçok farklı şekilde de Vakfa destek olmak mümkün. Vakfın imkanları, yardımseverlerin damlaya damlaya biriken katkıları ile oluşuyor. Şu an Köyde 97 çocuk var. Dilerseniz 5 TL ile, dilerseniz farklı bir etkinlik ile onların yanında olabilirsiniz. Daha önce yardım yapmış olanlarınız mutlaka vardır, belki de ilk yardımınıza bu yazı vesile olur. Haftanın bu ilk gününde selam ve sevgilerimi iletiyorum herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder