22 Haziran 2015 Pazartesi

Secdus'ta gerçekleştirdiğimiz parti dekorasyonu atölyemizden kareler

 
Geçtiğimiz cumartesi günü neşeli, bol paylaşımlı ve eğlenceli bir atölye daha gerçekleştirmiş olmanın bana getirdiği harika bir modla başladım haftaya. Hem tatlı hem meraklı konuklarımla birlikte muhteşem bir mekanda tadına doyamadığımız birkaç saati paylaştık. Atölye yapmayı, craft meraklıları ile bir araya gelmeyi ve içimdeki zehri onlara da akıtmayı çok seviyorum :) En büyük tutkumu meraklıları ile paylaşmanın zevki bir yana, her seferinde yepyeni insanlarla tanışmak, onların hayatlarına dokunmak manen büyük bir doyum getiriyor bana.
 
Böyle akıllı uslu çalıştığımıza bakmayın. Kahkahaların haddi var hesabı yok :)
 
Üst kattaki atölye alanında işlerimizi bitirip alt katta Secda'nın muhteşem ürünlerine dalmadan önce son bir grup fotosu :)


Secdus her köşesi ile insana iyi his aşılayan bir yer. Henüz görmediyseniz lütfen gidin ve görün. 
 

 Benim de aldığım ama kullanmaya kıyamayıp duvara astığım tabaklar... Yeni koleksiyon da çok güzel.
 

'Hayal et ve yap' Hayatın özü bu. 
 
Sol baştaki benim 
 
 Bisikletli ve Frida'lı yastıklara bayıldımmm 
 



Koca bir günü Secdus'ta geçirip de bir Secdus pozu vermeden dönecek değildik tabii ki :)
Sonraki atölyelerimde görüşmek üzere.
Herkese iyi haftalar diliyorum.

 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder